شايد اگر بيست سال پيشيكنفر مى نشست روبرويم و برايم از اين روزها ميگفت،فقط و فقط ميخنديدم و از كنارش رد ميشدم...در سالى كه گذشت،حال هيچكداممان خوب نبود...سال كه تحويل شد،سيل خانه هايمان را برد...همين ك قشنگترین اشتباه چشمانم...ما را در سایت قشنگترین اشتباه چشمانم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت: 1:55